Selecteer een pagina

Hoe kunnen we helpen?

Waarvoor kan ik het storings telefoonnummer gebruiken?

← Alle artikelen

Hage Hosting is voor support vragen telefonisch, per chat, mail en ticket bereikbaar.

Om je vragen zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden is het handig als je, voordat je contact opneemt, een aantal zaken op een rijtje hebt. Wij kunnen veel opzoeken, maar weten niet wat jij ziet, hoort en ervaart. Daarom horen we dat graag zo helder mogelijk van je.

Privacy en data veiligheid
Wij mogen geen informatie verschaffen aan, of veranderingen doorvoeren voor, onbekenden. Als je contact met ons opneemt, zorg dan dat je dat doet vanaf een e-mailadres of
telefoonnummer dat bij ons bekend is.

Is je site onbereikbaar of geeft deze fouten?

Als je contact opneemt met support, hebben we de volgende informatie nodig:
Wat is er recentelijk aangepast aan de site?
Wat is de exacte foutmelding, kun je iets vinden in de error log? Kun je al meer informatie halen uit de foutmelding met behulp van deze handleiding?
We horen graag een datum en tijdstip sinds wanneer je deze foutmelding ziet.
Vanaf welk IP-adres bezocht je de site toen je de foutmelding zag? Zie eventueel watismijnip.nl.

Waar kunnen wij wel en niet bij helpen?
Als hostingpartij leveren wij primair support op hosting en wat daar bij komt kijken. Het ontwikkelen van sites en het oplossen van problemen die diep in een site zitten
laten wij aan onze klanten en hun ontwikkelaars over. Dit omdat elke site anders is en er duizenden plugins en thema’s bestaan. Vanwege deze diversiteit is het is voor ons
niet werkbaar om op een diep niveau support te leven op websites zelf. Natuurlijk kunnen we altijd mee kijken naar foutmeldingen om je in de juiste richting te wijzen.

Simpel gezegd: wij leveren en beheren het platform waarop jij, als klant, je website kan bouwen, ontwikkelen en exploiteren.

Contactmethoden
Schiet een ticket in. https://klant.hagehosting.nl/klantenpaneel/inloggen
Stuur ons een mail via support@hagehosting.nl
Start een chat via de chatoptie rechtsonder support pagina.
Bel ons via 0111- 407419

Support is bereikbaar op
Maandag – vrijdag: 09:00 17:00

Noodgevallen buiten openingstijden
Voor klanten met een service contract bieden we de mogelijkheid om bij noodgevallen* 24/7 contact met ons op te nemen via een apart telefoonnummer (0111-769000).

*Onder noodgevallen verstaan wij gebeurtenissen waarbij jouw site of server niet bereikbaar is voor bezoekers door een hosting- of infrastructuurstoring. Bij misbruik van het noodnummer kunnen wij kosten in rekening brengen.

×

Maar u kunt ook mailen naar

support@hagehosting.nl

× Vragen? Start de chat!