Selecteer een pagina

Hoe kunnen we helpen?

Vanaf waar worden onze diensten aangeboden ?

← Alle artikelen

Je diensten bij Hage Hosting worden opgeleverd in één van onze twee availabilty-zones in Amsterdam (AMS0) of Delft (RTM0).

Een availability-zone is een los datacenter dat beschikt over een eigen stroomtoevoer (2N) en een eigen netwerk. Availability-zones kunnen volledig onafhankelijk van elkaar opereren.

De nameservers opereren vanaf AMS0 / RTM0 / USA0

Er wordt automatisch iedere 4 uur back-ups gemaakt van de back-ups in een andere availability zone dan waarin de dienst actief is.

Wij monitoren 24 uur per dag, 365 dagen per jaar ons netwerk. Bij onbereikbaarheid van diensten is er altijd een dienstdoende standby-medewerker beschikbaar die hier via ons monitoringsysteem direct melding van krijgt. Deze zullen vervolgens zo spoedig mogelijk worden opgelost.

Desondanks kun je 24 uur per dag een storing aan ons melden door het nummer 0111-769000 te bellen. Let op, onze supportafdeling is niet telefonisch bereikbaar voor vragen en er zijn voorwaarden verbonden aan het telefonisch melden van een storing;

De storing dient een netwerkstoring te betreffen of er moet een redelijk vermoeden bestaan dat het probleem een netwerkstoring betreft.
Webhosting:  Storingen of onregelmatigheden met betrekking tot e-mail en webhosting kan je melden via je de contact knop in je controlepaneel of info@hagehosting.nl

×

Maar u kunt ook mailen naar

support@hagehosting.nl

× Vragen? Start de chat!