Hoe snel reageren jullie op mijn e-mail of ticket?
De snelheid waarmee wij een vraag/ticket beantwoorden hangt af van het type vraag. We maken voor de snelheid onderscheid in antwoordtijd en oplostijd:
Antwoordtijd is de tijd waarin je ons eerste antwoord krijgt op je vraag. Het liefst natuurlijk met direct een oplossing maar in ieder geval krijg je een update (bijvoorbeeld als een andere afdeling je vraag moet onderzoeken). Via de chat of de telefoon gaan we ervan uit dat je in het gesprek een eerste antwoord krijgt.
Oplostijd is de tijd waarbinnen wij een volledig antwoord op je vraag geven.
Type vraag | Prioriteit | Streeftijd (antwoordtijd / oplostijd) |
Financieel of administratief | Laag | 4 uur / 2 dagen |
Supportvragen, verkoopvragen of opzeggingen | Gemiddeld | 2 uur / 1 dag |
Volledige verstoring shared hosting of gedeeltelijke verstoring Server Hosting |
Hoog | 1 uur / 4 uur |
Volledige verstoring private server Hosting | Urgent | 15 minuten / 2 uur |