Selecteer een pagina

Alles wat teams nodig hebben, allemaal op één plek

 

Krijg meer gedaan met Dropbox Business

Dropbox Business is meer dan een veilige opslagplaats voor bestanden, het is een smart workspace waar teams, tools en materialen samenkomen.

Dropbox Business Standard

Opslagruimte
Teams met een Standard-abonnement krijgen 5 TB opslagruimte die met het hele team kan worden gedeeld.

Bestandstoegang en gegevensbeveiliging
Bewaar alle bedrijfsbestanden en gegevens op één centrale plek, met beheer over wie toegang heeft tot de bestanden, voor hoelang en hoe.

Beheerfuncties
Beheer teamleden en teamgegevens via één overzichtelijke Beheerconsole.

Versiebeheer
Met een versiegeschiedenis van 180 dagen kunnen teamleden vorige versies van bestanden binnen 180 dagen terugzetten en kunnen beheerders de bestandsgeschiedenis en activiteitenlogboeken bekijken gedurende 180 dagen nadat een gebeurtenis zich heeft voorgedaan.

Samenwerking
Volledige toegang tot Dropbox Paper, onze prachtige tool voor samenwerking.

Dropbox Business Advanced